Saturday 5 November 2016

Keajaiban Sistem Tawaf







RAHSIA ALAM DI BONGKAR !!







RAHSIA GERAKAN JAM TAWAF


** Bagaimana Gerakan Jam Tawaf Mempengaruhi Manusia ?? **





JAM BERPUSING TERBALIK ??

Jika kita perhatikan, seluruh pergerakan alam berputar ikut lawan jam (kiri ke kanan). tawaf di Kaabah mengikut lawan jam. Bumi berputar berlawanan jam. Pokok-pokok menjalar di batang mengikut lawan jam. Trek lumba lari di delapan padang mengikut lawan jam. aliran darah dalam tubuh manusian ikut arah lawan jam. piring hitam, video tape & kaset berputar ikut lawan jam, segala jenis kipas baik kipas syiling, kipas enjin, kipas mesin atau kipas kapal layar semuanya berputar ikut arah lawan jam, Atom berputar berlawanan jam. Semua itu berlaku adalah secara semulajadi & tanpa boleh di kawal oleh manusia

Tapi mengapa tiba-tiba jam yang kita guna berputar pada arah lain (berlainan fitrah alam)? Kedudukan jam yang kita pakai akan berputar tepat pada nadi yg terdapat di tangan dan ia boleh mempengaruhi tenaga positif atau negatif hasil aruhan dari perjalanan darah yg pasti melalui nadi di tangan kita.

Kebanyakan kita tidak sedar bahawa dengan menggunakan jam biasa sebenarnya menyebabkan terhasilnya satu getaran yang tidak seimbang pada badan kerana jam yang dipakai itu berputar bertentangan dengan fitrah alam. Akibat getaran badan yang tidak seimbang menyebabkan seseorang itu mudah menerima anasir-anasir yang negatif dan seterusnya mendapat pelbagai jenis penyakit.

Justeru itu marilah kita kembali kepada fitrah yang telah tuhan jadikan ....

TAHUKAH ANDA .....

JAM PERTAMA YANG DICIPTAKAN ADALAH MENGIKUT ARAH PUTARAN LAWA JAM IAITU PUSINGAN TAWAF.
IA SUDAH DIGUNA PAKAI OLEH UMAT ISLAM SEJAK 1200 TAHUN YANG DULU.
TETAPI SEJARAH PUTIH INI TELAH DIHITAMKAM SETELAH DUNIA INI DIMODENISASIKAN OLEH KUASA BARAT SEJAK LEBIH 200 TAHUN YANG LALU !!

Dari perspektif metafizik, jam tawaf (anti clock wise) dikatakan mampu menyerap tenaga & gelombang positif daripada alam sekeliling secara SEMULAJADI !!

Manakala Jam Konvensional biasa (clock wise) dkatakan akan menyebabkan kehilangan tenaga dalaman badan si pemakai kerana ianya membebaskan tenaga & gelombang positif seperti sekarang ini. Pemakai jam clock wise ini sebenarnya sedang mengalami kehilangan tenaga secara halus tanpa mereka sedari .....


>



IMEJ SAINTIFIK PEREDARAN DARAH MANUSIA MELAWAN ARAH JAM







KHASIAT MEMAKAI JAM TAWAF









SILA HUBUNGI TALIAN INI UNTUK BELI PRODUK ATAU UNTUK MAKLUMAT LANJUT

Call / SMS / WhatsApp :
+6011 - 3952 8288 :
ROSLI

Klik Button below To WASAP ME


UNTUK PENGGUNA DESKTOP
SILA SCAN QR CODE SAYA DI BAWAH UTK DIRECT WASAP SAYA




HOW TO SCAN USING YOUR SMARTPHONE ??

1) Open Whatsapp Application
2) Click 'Settings' - locate at top right (3 dots)
3) Click QR Code Symbol - locate at top right
4) Select 'SCAN CODE' & Scan The Above QR CODE Given
5) Now You Are Ready To Start Message Me ...

CALL / MSG ME NOW !!



FAST TRACK DIRECT ACCESS




SILA LIKE & COMMENT DULU PAGE INI SEBELUM ANDA BEREDAR PERGI ...


SEKIAN, TERIMA KASIH & JUMPA LAGI !!